Tidigare inlägg

söndag 6 september 2015

Min 5e Tjejmil

Nu hemma i soffan efter en underbar helg, genomförde min 5 Tjejmil med mitt bästa resultat o kände mig i bra form! 73 min landade det på mot förra årets 88 min. Elin fick ta täten o ja följde henne...Mick nog sammanlagt 400m på hela rundan. Så vi e grymt nöjda. Jag kände efter att ja hade nog orkat pressa mig lite till men ska göra de här hemma o tävla mot mig själv med denna tiden!



Innan start! Inte alls laddade!


Men under 1km så kom vi igång o de kändes så bra i bådas ben. Så vi försökte hålla samma tempo hela milen. O tyckte vi lyckades bra med de när vi sedan kollade mellantiderna.

I mål blöta för vid ca 5 km öppnade himmelen sig. Men de va sååå skönt!! Perfekt löpväder! Lite molnigt bra luft o inte för varmt o inte för kallt!!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar