Tidigare inlägg

tisdag 28 juni 2016

Inskriven

Tisdag o ja ha tränat 3 pass på Fitranx denna veckan. Ett igår måndag, ingen energi eller ork men kämpade på. Finns inga genvägar här inte. Sen kan man inte lata sig när man ha ögonen på en som peppa en hela tiden.

Så idag tisdag körde jag dubbelpass. Så varje pass är 30 min. Så 1h blev de idag. Första var styrka Helkropp. Slitsamt pass! Men roligt! Hatar crunches as jobbiga o ja ha inte alls hittat rätt styrka o teknik. Så de måste ja öva på!

Andra passet var Core, styrka mage bål rumpa! Roligt det med. Lär kännas imorgon!


Idag skrev ja in mig där med! Har ju min sommarträning där till 31 aug, sen fick jag sept gratis pga ja värvat en kompis. Så sen är jag fast i 12 månader. Ska bli ett spännande år/ tid framöver!

Maten går inte alls! Trött på nya VV! Gillar set inte alls. Kommer lixom inte in i de! Ångest med maten!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar