Tidigare inlägg

måndag 15 juni 2015

Vivofit

Fungerar förvånadsvärt bra med vivofiten. Är rätt nöjd, visst den mäter inte precis men mkt bättre än fitbiten jag hade. Ångest att ja lämnade tillbaka den ja fick av sambon i födelsedags present... Jaja nu har ja en ändå. Hade annars suttit med två, ser det från den ljusa sidan.

Senaste månaden sen jag fick den. Har som mål att gå 12 000steg om dagen, de gröna staplarna är att jag nått målet o de blå har jag inte nått det, så jag är nöjd över min första tid. 

Min dag idag!

Nöjd! Denna vinst kunde inte komma lägligare!

Idag skulle vi göra en favorit i repris men springa längre o simma längre, men när vi kom ner till sjön så va de fullt med killar som lekte på flytbryggan... Ja omkring 17-22 år... Så Nää vi skippade! Så vi sprang hela rundan istället... Fick gå ett par ggr pga håll! Men ut kom vi! Hade sällskap av en god vän idag med. Najs att ja ändå orkar springa med henne igen! De va länge sedan!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar