Tidigare inlägg

lördag 7 november 2015

Nystart med Viktväktarna

Efter ha försök själv med gratis app o annat så ha de inte alls funkar... Funkade ett tag men föll längre o längre ifrån fokus. Så i måndags den 2/11 skrev ja in min i Viktväktarna online igen, de hade bra erbjudande. Halva priset så 335kr för 3 månader. Så de är över julen! Vågen visade vid nystart plus 1,4 kg. Så de va nog bra att ja tog tag i det nu!

Så denna veckan ha jag fokuserat fullständigt på maten o mindre på motionen. Ikväll kom ja ut på en mindre promenad 3km med musik i öronen i mörkret så beslutade jag mig för att i dessa tre månader fokusera på maten mera än motionen. Innan i år har det varit tvärt om!
Så nu kör jag så de ryker! Igår körde ja en såkallad "ätadag" men skrev in allt jag åt så det drogs i min veckobonus som man har. Ikväll blir de kolsyrat vatten med Fun light 

Super god utan aspartam o med stevia!

1 kommentar:

  1. Kan vara skönt att byta fokus lite ibland och "nystarta".
    Tips är att kolla på Citygross hemsida, där finns en viktväktarkasse med recept. Kan vara roligt med lite tips och inspiration för recepten är "öppna" för alla (men bara två veckor åt gången..).

    SvaraRadera