Tidigare inlägg

måndag 19 maj 2014

Fan med

Av ren trötthet så gick jag snett igår strax innan ja skulle lägga mig. Hela benet vred sig. Vrålade av smärta. Sen kändes det helt ok...

Fast vaknade inatt flera ggr att hela foten värkte. Och vaknade med värsta svullnaden vid fotknölen o smärta.
 Då beslutade ja att hoppa av testgruppen på arena gym. Kändes faktiskt inte helt ok att vara där pga flera orsaker. Lite vila från vissa aktiviter. Idag blev det trädgårdsarbete som träning... Som fortsätter imorgon, ska även få till lite magövningar då.

Ja kör vidare med cwc o min kontakt där. Sen ta den träningen ja hinner med just nu i mitt liv. Mycket hemma o på jobbet. Ibland räcker inte timmarna helt enkelt till.


Dagens middag blev snabb middag. Fram med färdiggrillad filé från frysen, värmde till sen pasta rester blandat med min hälsosallad o lite lätt fraiche. Smaskens! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar