Tidigare inlägg

onsdag 14 maj 2014

Vardagsmotion

Idag ha de inte blivit någon träning. Men har under flera timmar städat vårt hus och möblerat om. Sen ikväll har det blivit trädgårdsarbete med planteringar o lite fix. Detta kallar ja för vardagsmotion. Ingen träning utan bra motion som underhåller kroppen.



Varje dag skriver jag in min mat i en app som heter LIFESUM shapeup.

Funkar toppen när man kommer in i kcal tänket. Skillnad mot viktväktarna som jag tidigare använt. Att föra matdagbok är både à och o. Gäller att man e noga annars kan man lika gärna strunta i det. Senaste tiden har jag fuskat.. Struntat skriva in kvällsmaten i appen. Men nu ska ja skärpa till mig. Ska nu börja visa er läsare vad ja äter till mellis o middag. Frukost o lunch shakar jag ju alltid.

                        Kvällens middag. Kokt torsk stuvad spenat grönsaker

      

                             Kvällsmat blev surdegsknäckebröd med makrill i tomatsås och en halv           röd paprika


Idag var jag på scanning på cwc, på en scanning mäts fett, muskler, vatten m.m i kroppen.

Det är den jag har som vägar våg nu. Så idag visade vågen minus sedan förra scanningen. 

Totalt minus 4,6 kg
Sakta men säkert på väg mot målet!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar