Tidigare inlägg

torsdag 15 maj 2014

HIT

Dagen varit kanon! Tyvärr ingen middags bild då ja åt lunchen på jobbet...torsk o sallad idag med! Gottit. Middag blev en shake istället ca 1.5 timme innan träning på arena gym.

Bokade in mig i veckan på ett HIT pass. Hög Intensiv Träning
 Endast 20 min.. Tunga jobbiga svettiga 20 min!!  Idag var det fokus på kondition. Endast 2 övningar. 30 SEK övning gånge 2. Sen vila 1 min!!! Shit vilken taskig kondis ja har!!!

Sen sprang ja på löpbandet i 20 min! O de kändes i benen vill ja lova efter passet innan!

Ett nytt mellanmål ja började med idag va rostade o saltade sojabönor från herbalife. Super goda tyckte ja! Tur ja ha en super bra coache på cwc som tipsa om så bra saker varje gång vi ses.

Kvällsmaten blev 2 favoriter. Surdegsknäckebröd med makrill o avocado, sen kvarg med trädgårdsbordet o egen müsli gjort på linfrön solroskärnor pumpakärnor och dinkelgryn. 




2 kommentarer:

  1. Duktig du är! Maten är mitt stora bekymmer. Orkar inte stå med en massa grönsaker o sånt. Tröttnar lika snabbt som jag börjar med nått nytt tänk :/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gör lite extra grönsaker varannan dag så har du till dagen efter. Eller kör lite kokta grönsaker. Bara ner i en gryta o koka

      Radera