Tidigare inlägg

söndag 11 maj 2014

Start 2014



Kampen mot smalare o hälsosammare kropp startade 1jan 2014. 

Först ut viktväktarna som jag Alltid kört de senaste 20 åren!! Men denna gången fungerade det inte alls.

Så efter ett par veckors frustation så hoppade ja på en utmaning på cwc. 6 veckors utmaning med föreläsningar om kost o hälsa, sen har jag bytt ut frukost och lunch till herbalife Shakes.

Denna utmaningen slutar den 13 maj då slutresultatet kommer på totala förändringen de senaste 6 veckorna.

Mitt under cwc utmaningen kunde man få chansen att få vara med i en testgrupp hos Arena gym o hälsa. 85 ansökningar o ja lyckades knipa en av platserna!! Så nu är vi 6 st som ska ge allt i 4 veckor. Vi får mat råd, o träningshjälp.

1 gång i veckan har vi personlig träning sen får vi träna där hur mycket vi vill! Både enskilt och på pass de håller.

Varmt välkomna att följa min resa!!!
Jag juli 2013

Jag april 2014

1 kommentar: