Tidigare inlägg

fredag 4 juli 2014

1:5 skulle vara 1:4

Torsdagen nåddes inte upp till 10000 steg.... 

Så idag fredag är det 1:5

Kan redovisa allt redan nu, annat brukar det bli en dag efter. Glömde ställa klockan idag så ja vaknade imorse 15 min innan ja skulle köra till jobbet. Glömde ta på mig stegräknaren o mitt herbalife ersättning. Eftersom stegen inte blev räknade tänkte ja mera på maten under dagen
Ägg vita finn crisp kaffe till frukost
Nektarin till mellis ( glömde kvargen hemma)
Lite pasta med kyckling o en massa sallad med oliver o soltorkade tomater till lunch
Kaffe inget mellis. 
Grillad picnicbog rivna morötter, gröna oliver, egen odlad sallad, grillad majskolv, kikärtor, kidney bönor, halloumi ost. Till middag

Slappar med ett par cider som ja vet är grymt onyttigt. Tur de bara e fredag en dag i veckan!

Imorgon e de lördag o jag ha en ny chans i mitt liv med min tillvaro. Lev livet de går inte i repris

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar