Tidigare inlägg

söndag 6 juli 2014

1:7 söndag

Första veckan jag tänkt mig lite extra för lider mot sitt slut.
 Sol hela dagen, ja o barnen kom till stranden kl 9! Hade stegräknaren på mig, dock inte när ja hade bikini på.

Matredovisning 
Frukost- shake
Mellis fm- 1 dl kvarg 1 dl hallon
Lunch- shake o morötter
Mellis ef- 2 naturella riskakor, morötter, 1 advocado
Middag- 150 gr grillad fläskfile, rostade rotfrukter ( palsternacka morot broccoli paprika) 1 dl fullkornspasta. 2 tsk kall lätt sås cream fraiche smaksat.
1 shake efter cyklingen.



Eftersom ja mer eller mindre suttit i solßtolen så gav ja mig o min bästis ut på cykel ikväll.
10 km 44 min vad ja kunde räkna ut är det omkring 7200 steg... O min stegräknare visar nu omkring 3674 steg. Så enligt de beräkningarna kommer ja över mina 10000 steg om de stämmer med omvandlaren.

Imorgon är de måndag o ny vecka! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar