Tidigare inlägg

måndag 23 mars 2015

Comfort zon

Dagens middag! Vilken hit!!! Så gott... Svängde ihop egen variant av Falafel!

Mycket points för en middag tycker jag dock men nyttig! 10pp totalt
Blev så där härligt mätt, hade jag haft mer hade jag nog ätit mera för de va gott men som tur va gjorde jag bara en test version. Favorit i repris blir det fram över. 

Ikväll skulle jag gå en rask promenad!! Men tog mig till mods o joggade!,va evigheter sedan, har varit så rädd om min fot, och att jag ska stuka den igen. Har nämligen stukat den 3 ggr på 6 månader. Så jag har kört ett säkert kort dvs promenader. 

Så lycklig att ja vågade och tog mig ur min "comfort zon" och vågade springa igen efter  lång tid, de gick inte fort men det var behagligt! Rundan är lite mer än 4 km, så jag sprang 3 km på 24 min. Ingen höjdar tid men den gav mig självförtroende att våga igen!

Älskar mina Nike skor med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar