Tidigare inlägg

lördag 28 mars 2015

Kokbok Amir

För ett par veckor sedan vann jag en ny kokbok från viktväktarna! 
Dagens recept jag dela med mig till er. Super gott en lördagskväll! Snabbt och enkelt att laga. Kan dessutom varieras med kyckling eller endast grönsaker.

Haft ett par dagar kostar som vanligt inte rullat på. Med fest o annat. Men idag tog ja mig i kragen! Målet var att orka springa 3-4 km. Vid 4 km va jag faktiskt inte dötrött... Hade ja inte haft endast uppförsbacke sista km hade jag klarat 5 km idag, men stannad vid 4 km, 30 min sen fick det bli fartintervaller sista km hem! Skönt att ja våga springa igen o att de går bra... Äntligen snart tillbaka!!!! Målet på 5 km är där jag en ggr va 29 min! Är lång väg dit men snart så!

Nästa vägning blir det mätning med, det ska bli roligt o se om de gett mera än vad vågen visat under mars månad.
Västen ha hittat fram såå skönt när de börja bli mindre kläder.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar