Tidigare inlägg

fredag 5 februari 2016

Lchf

Nu ge jag upp med Viktväktarna. Vågen visar plus hela tiden oavsett vad jag gör!!! Nu är ja så trött på de! Semester ha pluggat på lchf är jag riktigt taggad! 

Startade i torsdags, så dessa två dagarna känner ja mig som en fuskare med alla oliver, brieost, ostrullar, ägg och vanlig keso!

Men jag ger det en chans. Så konstigt för VV har alltid gått bra innan men nu med åren ha de inte fått alls! Har det med kroppen, åldern o ämnesomsättning med att göra? Så konstigt. 

Men nu nya krafter för att testa om detta ska vara min livsstil. Träningen funkar kanonbra! Sköter mig efter mitt schema o gör de verkligen till min grej! Känns så skönt. Känslan att lyckas.


Har nu två längre träningsmål att lyckas med denna sidan midsommar,





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar