Tidigare inlägg

söndag 28 februari 2016

Nu åker den ut!

Ja nu åker vågen ut!!!! Jävla skit siffror! Blir så ledsen o arg o besviken varje gång. Haft en hemsk vecka med trötthet och huvudvärk! Men nu börjar de kännas bättre. Omställningsbesvär sägs de. Har inte ätit pasta, ris, bröd eller potatis på snart 4 veckor. Men det känns sååå bra i kroppen. 

I helgen har ja kommit igång med träningen lite smått. En rask promenad med Elin 4 km i lördags och idag söndag 3 km löpning 19.36 min sen 1,3 km intervaller sista biten hem.

Ska färska lägga in Max 2 löppass i veckan på 3 km åt gången. Å försöka öka steget under denna tiden. Ibland vill ja bara ge upp! Eftersom det går trögt men inget händer! Men drivet att ja mår bra o att träningen få mig att må bra få mig att kämpa vidare

JAG KAN JAG VILL JAG SKA





1 kommentar: