Tidigare inlägg

söndag 6 mars 2016

Blir så ledsen

Usch hamnat i så tråkigt läge! Ätit efter lchf i 5 veckor, inga bra resultat. Plus på vågen och även på cm på kroppen!  

Känns som ja snart testat allt o inget hjälper?! Tränar och äter som ja ska stressar inte , blir där emot fruktansvärt stressad när inget händer. Äter inget socker ( dock denna helgen första sedan nyår). Tänker mig för o ta de bättre valen varje dag. Kämpar o kämpar utan bra resultat. Tröttsamt, deprimerande ångestladdat. 

Fick igår frågan om en 5dagars utmaning på cwc. Varit med där en ggr tidigare, men fullföljde aldrig pga ekonomiska själ. Men nu kanske de e min tur?! 


Efter scanningen är detta mina resultat! Fy fan vad dåliga! Jävla fetto ja är!

Usch hatar just nu mig själv!!! Hatar min kropp! Hatar att inget funkar för mig o bara för alla andra!! O ja jag är så jävla avensjuk på alla andra som har det enkelt att gå ner i vikt! För jag tycker själv jag kämpar o sliter som en jävla idiot utan få belöning!!!


Usch förlåt men så mycket ilska inom mig!!!

Vill bara lägga mig ner o böla!

2 kommentarer:

  1. Känner igen mig så i dig... Jag testade också Lchf men gick upp i vikt istället för ner....
    Jag har testat allt känns det som men återvänder alltid till vv men känner att jag inte just nu klarar av det då jag håller det 3 veckor sen dimper jag/faller dit och sen får jag en svacka och får börja om igen. Vet inte varför jag gör så mot mig själv... Försök vara snäll mot dig själv... Kram

    SvaraRadera
  2. Men vännen då:( Du är inte din vikt och du är en go, underbar människa!
    Förstår att du är frustrerad och det är ok att lacka ur och få ut ilska och se dina resultat som att de ska förbättras, skit i att du inte är nöjd med dem utan dessa är vad du ska utgå från och förbättra!
    Hoppas att utmaningen går bra!
    Kram

    SvaraRadera