Tidigare inlägg

torsdag 31 mars 2016

Hur länge kan de vara?

Så segt att vara sjuk! Legat över en vecka! Nu tack o lov kan jag vara uppe o äta o röra mig. Kan säga att kosten den senaste veckan ha varit kaos. Hela ja ha varit kaos. Idag gick ja med killarna en runda i byn. Plockade vitsippor och kollade vårtecken! Bara för att kolla ut o komma igång. 

Snart ska cyklingen sätta igång med med Ica klassikern. 

Undra om de är nån som läser här eller inte?! Ibland undrar man om det är nån här o läser eller inte! Eller för vems del blogga jag?! Såklart för mig del för att hålla fokus! 

Så snart sätts trädgårdsarbetet igång på allvar. Vill så gärna ut o gräva o greja men med denna hostan o sjukan så få de vänta det med!


Snart nya tag! Är sällan sjuk o då tänker ja inte ens anstränga mig o ha koll utan satsa på att bli frisk?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar