Tidigare inlägg

lördag 2 april 2016

Frisk

Äntligen är jag piggare! Alla i familjen är det tack o lov! Lördag och vi har i te gjort så mycket! Hälsat mina föräldrar välkomna hem från Spanien som de varit i sen okt 2015. Hemma sent i ef. Mat mat alla i familjen hungriga!

Första tanken alla hade va nog MCD pizza skräpmat! Men nej fan heller måste på banan igen! Så jag o Elin valde göra egen kebabsallad. Stekt kebabkött, isbergssallad, majs, tomat, gurka och fetaost och en kebabdressing. Sjuk gott!!! 

Ikväll blir det lite mörk choklad och popcorn och Loka cruch hallon. 

Vi ladda inför imorgon då det blir trädgårdsdagen! Har massor som ska fixas i växthus, rabatter, sålådor m.m tänkte ta ner min cobra jag gjort en gång som nu är på vinden! Köra lite utegympan med kidsen! De tror jag de med gillar! 

Måste verkligen komma igång. Måste även hitta  mig en bättre cykel! Älskar ju att cykla på våren o sommaren. Men mamma ville ha hem sin nu som jag lånat! Har en 3 växlad som inte är den bästa för längre sträckor. Kanske kan byta in den? Usch ja de är mycket jag vill ja! En dag så! Eller så ska ja vara glad att ja e frisk o min familj e de! Så min skruttiga cykel får duga i år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar