Tidigare inlägg

söndag 20 mars 2016

På g

Ny vecka imorgon o nya tider! Träningen i veckan fick bli raska promenader, vila i fredags. I lördags körde jag trädgårdsarbete och idag söndag blev de en rask promenad 3.6 km sen stationsgympa 45-50 min. Med olika övningar 1 min per station. Lär kännas i kroppen imorgon! Är kass på styrkan och det är verkligen något jag måste börja tänka på! Nu ska jag köra på efter kraft o ork o tid! Ibland skriker kroppen nej! Låt den göra de o ta en pause. ...

Vårsolen ger sådan ny kraft o energi den kom verkligen i rätt ögonblick!


Kommer nu även om ca 21 dagar starta igång Ica klassikern! Lät spännande och drivande med ett långsiktigt mål! Ser fram emot mitt nya på Fintrax som ja ska göra under sommaren! 

Nu jädra kör vi folket! All träning som blir av är den bästa! Oavsett promenader eller stenhårt på gym! Gym är inte min grej så nu måste ja hitta andra vägar till en sund hälsa o starkare kropp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar