Tidigare inlägg

torsdag 16 juli 2015

1 semesterloppet

Nu är de längst semesterloppet avklarat. 9 km på Öland på victorialoppet. 59 min kom ja in på å är grymt nöjd. Stannade ongick endast nån kort sträcka. Max 100m. I början av loppet krånglade vattenbältet, fick spänna åt de sen satt de som det skulle. Sen började redan innan loppet känna av min ena benhinna, efter ca 2 km kändes de massor! Men fan ska ja avbryta detta tänkte ja o sprang vidare. Mina egna hare Rosa tog täten före mig i klungan o ja hakade på henne hela vägen... Gick kanon bra!!!  3 km 18 min 5 km 31 min 7 km 47 min 9 km 59 min! Låg strax under 7min/km nästan hela vägen! I mål äntligen!!!! Svinvarmt var det dessutom!!! Strålade sol varm asfalt o 25 grader!!! Tur ja hade extra vatten med mig. De vatten vi fick längs banan hällde ja över mig o en mugg drack jag.

Redo innan start!!!

Mål!!!

Kvällen firades i Borgholm med vin o annat! Dagen slutade omkring 35tusen steg!

Idag har ja as ont i benhinnan o börjat käka inflammationsdämpande tabletter... 10 dagar till swimrun!!! Vila vila!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar