Tidigare inlägg

lördag 11 juli 2015

Löpning

Usch vad ja ha varit dålig med löpningen i år. O massor med lopp ska ja springa! Hur tänkte jag?

Börjat tvivla på mig själv om ja kommer klara allt....

Nu i torsdags var ja o Sara ute och sprang. Endast 4 km på kass tid men sprang hela rundan. Ösregn dessutom. Kortaste sträckan är 5 km ren löpning av alla mina lopp. Jaja ja får helt enkelt göra mitt bästa.

Igår fredags blev det ingenting. Hamnade på marknad och kom iallafall upp i mina steg.

Idag blev de häckklippning !! Styrkepass för armarna.. Sen lite ösande av grus.... Mera armträning. Dock inte nått mina steg idag..

Älskar vår nya bensindrivna häcksax. Så mkt bättre än den med sladden.!!!

Nu har jag semester tre veckor! Det ska bli fokus träning familj roligheter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar