Tidigare inlägg

torsdag 2 juli 2015

I Love it

Underbart! Å sol o värme!!! Ljusa kvällar o dagar! Sommaren är här! Svettig dag på jobbet avslutades med en rask promenad hopp i sjön med rubbet dock fick skorna stå på land, simmade 600 meter 10 min. Sen upp på med skorna o gick hemåt igen! Denna känslan! Så underbar! Bara älskar denna kombinationen av träning! Variation! Kommer dock sakna det till vintern! Att jag inte upptäckt detta tidigare!!!!! Testa om du aldrig gjort de! Otroligt uppfriskande !!!

Nöjd med dagen!

Vågen visade minus denna veckan 1,2 kg! Yes! Nu kör vi! Träning hela sommaren! Jobbar en vecka till sen semester med träning i fokus o såklart ska ja umgås med mina barn vid stranden. Har ett lopp varje vecka under min semester! Så här ska ja inte ligga på latsidan!

Kan säga att jag riktigt bra att att röra på mig o vara allsidig! De få mig att känna mig frisk! Blir piggare! Och orkar mera!  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar