Tidigare inlägg

söndag 9 augusti 2015

Härlig helg trots värmen

Fredag ingen träning, blev tacos o ett par glas vin hos goda vänner. Söndag sovmorgon till nästan 11!!!!! Panik att halva dagen gått o ute var det varmt och mycket kvavt ute. Så under sen middagslagning fixade sambon fläktar framför cykeln och löpbandet. Blev 15 min cykling och 15 min löpning. Så trött på att vågen inte visar minus trots min träning o matintag jag har fokus på! Äter ja för lite?? Nån gång måste ja väl tappa fett!!

Idag söndag startade jag dagen kl 8 med kaffe! Sen upp på cykeln 30 min 17km! Svetten rann ska ni veta!!! Såg mer eller mindre nybadad ut hela jag!


Frukost efter den turen på min nya kompis jag fått låna av föräldrarna.
Sol o bad med mina barn, lunch fick bli bananpannkaka i ugnen. Barnen fick ugnspannkaka.

2 ägg
1 banan
Mixa ihop smörj en form, 175gr ca 10-15 min. Så det stelnar o fått färg.
Sen kör ja alltid 1dl naturell kvarg till och idag blev de jordgubbar. Hade bara frusna så ja tinade till dem så de blev lite varma! Till o med barnen sa att de såg såååå gott ut...

Ikväll sprang vi med kärlek! En stackars tjej blev mördad på sin ensamma löprunda! Usch fan för idioter!!! Så jag o Sara begav oss ut... Dock längre än vad vi (läs hon) hade tänkt... Planerade långrunda o överraskade henne under rundans gång. 11km löpning blev de i mkt lugnt tempo. Satsade mera på att fixa distansen o skita i tiden! Måste få in milen i benen nu innan tjejmilen.

Tack vännen!!!

Nu efter rundan fick de bli kvällsmat
1dl kvarg
2dl 0,5% vanilj yoghurt
1banan
Chiafrön
Linfrön
Solroskärnor
Dinkelflingor

3 knäckebröd.


Ja e nöjd med helgen!!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar