Tidigare inlägg

måndag 3 augusti 2015

På rätt väg

Yes så sant igång igen för att sträva mot mitt mål! 7 månader av min resa har gått o inte mkt med vikten ha hänt! MEN jag känner mig piggare gladare och har mera energi i vardagen! Orkar mera o ser träningen mera som en njutning än en hemsk pina varje gång. Sådan underbar känsla när man kommer dit! O de ta mååååånga månader (iallafall för mig). Bestämt mig idag för att sätt små små del mål! Här kommer de

⭐️ gå ner 5 kg till jul
🏃🏼 springa 5 km på 30 min
💯 göra hundra träningspass mellan 1/7-24/12 (25 pass avklarade nu)
🍬 inget godis under oktober månad.

Har du några mål? Vilka?

Dagens steg efter 7 km rask promenad 67min 💪🏼


1 kommentar:

  1. Lycka till med att nå dina bra mål:)!

    Måste oxå sätta upp några mål, alltid roligare att ha något att kämpa mot.
    Just nu så är jag på noll i kondis och orkar inget så får sätta upp smååå mål.

    SvaraRadera