Tidigare inlägg

söndag 2 augusti 2015

Semestertider över

Imorgon börjar jag mitt nya jobb, byter till fritids från förskola. Så idag blev de nystart o skärpning. Efter ha testat My fitness PAL så nej tack, krångligare att fylla i o nej, ja håller mig till Viktväktarna. Ja jag vet ja e strulig! Men nu ha ja bestämt mig.

Startade dagen med en smoothie. Naturell kvarg 2 dl, 1 dl mellan mjölk och 1 dl whey 80 proteinpulver, vanilj päron, 7 pp

Riktigt god den nya smaken.

Sen lite sen lunch på riven squash och rödbeta, blandat med ett ägg och mitt egna örtsalt. Stekte som plättar inne kyckling filé till. Mums så gott.. Ikväll blir de en löprunda o testa mig själv! 5 km här hemma, revansch mot mig själv från torsdagens misslyckande med tiden. Min Elin tog lite bilder på mig på loppet.

Sliten redan där strax efter 2,5 km

Kolla mitt ben på denna bilden!!!! Vad händer där tror du? Ingen aning ha jag varför de ser så ut.



1 kommentar:

  1. Ja vad konstigt ditt ben ser ut!!!
    Men OJ vad snygga byxor <3

    SvaraRadera