Tidigare inlägg

onsdag 5 augusti 2015

Karlskrona klassikern

Idag av ren slump läste jag om Karlskrona klassikern på en kompis sida  på FB. Påbörjade den för exakt ett år sedan men kunde inte fullfölja pga stukad fot. Så i år ger ja det en ny chans. Med start IDAG! Simning 1500 meter stod på schemat. Simmade på så gott ja kunde. Mkt folk som simmade hit o dit o ibland kom ja bakom de som mest flöt omkring. Lite irriterande ibland, men ja simmade på 33 min.

Löpning står på tur, just nu inte bestämt mig för vilken distans. Avvakta o se har ju tjejmilen först sen revanschen på swimrun helgen efter sen detta. Se vad benhinnorna orkar med.

Nästa år är det dessa två grenar, hoppas på stavgång då ja aldrig åkt skidor. Min svaga punkt i denna lilla klassikern.

Imorgon vägning. Ställde mig idag våghelvetet visade plus!!!  Fatta de inte!!!!!! Kanske ske under inatt haha


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar