Tidigare inlägg

lördag 2 maj 2015

Förlåt

Oj så dålig uppdatering det blivit här. Men april månad blev en toppen bra månad. Minskade veckan efter förra inlägget i vikt o fick min. Andra stjärna. Sen for ja o min familj till Danmark på semester. Legoland o lalandia. Massa onyttigt mat o dricka... Resulterade i plus. Men dagarna efter hade ja redan gått ner hälften av de jag gick upp... Så idag lör startade jag dagen på gymmet. Var evigheter sedan jag va där. Har helt enkelt inte prioriterat det senaste tiden... Blivit mkt promenad... Men ska hitta tillbaka igen hade ja tänkt... Där blir det verkligen träning av o svetten lacka !!!!

Dagens pass blev..

Cykling 

Rodd

Löpband


Blev bra middag med kotlett med smak av Asien och potatis i ugn.

Nu kör vi!!! Full fart emot midsommar som är första milstolpen o förhoppningsvis ligger ja på 10 minus då.



Klickade hem dessa som ja hoppas e lagom tills dess! 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar