Tidigare inlägg

söndag 17 maj 2015

Söndag o gym

Idag blev det gymmet med syrran o Elin. Körde en rask promenad 10 min som uppvärmning sen nästan alla mina maskiner 10*4 på nästan alla. Va evigheter sedan jag körde styrka... Tror ja ska säga till att ja vill ha ett nytt program, lite trött på det jag har nu. Eller ska ja satsa på kondition för styrkan.. Bli av med fettet innan musklerna byggs? Hur hade du gjort? Har ju minst 20 kg som ska bort!

Hem efter gymmet, lövbiff och sallad med fetaost till middag! Massor med propoints kvar att äta idag.. 

Jag kan 
Jag vill
Jag ska!!!!

2 kommentarer:

  1. Jimmy tjatar alltid om det att ju mer muskler, desto mer fett bränns 👍🏻

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja de säger de.. De flesta... Men musklerna syns ju inte under allt fett.... Hehe

      Radera