Tidigare inlägg

söndag 17 maj 2015

Gick inget bra

Skärpning va de o jag dök ner i en bag in Box med vitt vin och en godisskål,,.. Hmm ja ni.. Leva livet?gör man de med mat? Och godis ? Jag gör de tydligen... Vinet in o vettet ut. Nu måste jag återgå till de liv jag vill ha, men såklart måste jag acceptera avvikelser.... Men samtidigt måste jag ge den nya dagen en ny chans... Promenaderna ha varit sega senaste dagarna... Tappat lusten totalt... Känner även av mina benhinnorna så löpningen få de bli lugnt med framöver... Någon gång i veckan... Resten promenader o annat. Irmblev det inget alls,,, fick bli stor städande av soffor med tvätt. Hemmet kommer oftast sist och ibland måste man ta de där röjer.

Ny dag ny vecka nya möjligheter. !
Soffröj o barnen glada o hoppade glatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar