Tidigare inlägg

måndag 18 maj 2015

Träningsvärk

Började dagen med grym träningsvärk insida lår. Va nog benpressen. Körde 100kg som ja brukar... Bara att   det var ett tag sedan jag körde styrka. Men det var skönt att ha lite ont i benen då vet man att man har tränat på bra.

Motvilligt blev de en 6 km promenad. Ingen rask utan bara en promenad 6 km 62 min. Sakta tänkande. Lyssnade på lugn musik som fick tankarna att komma...


Just nu är jag livrädd för att ge upp o gå upp de lilla jag gått ner, vill ju ner massor med kg till men ibland käns det bara hopplöst. Är i en svacka helt enkelt efter snart 6 månaders kämpande!


1 kommentar:

  1. Ge inte upp, men glöm inte leva livet! Jag har haft panik redan nu för att jag gått upp alldeles för mkt alldeles för tidigt, men vi lever bara en gång! Jag ska försöka njuta mer- du med? Lova? 😘

    SvaraRadera