Tidigare inlägg

fredag 1 januari 2016

1 jan 2016

Så var det ett nytt år! Sockerfri januari är tanken o mera motion än vad de blivit senaste tiden. Ska cykla 30 min varje dag!  Sen lägga in en o annan promenad med. Sen äta bättre, laga nya rätter o våga testa nytt! Idag fick de bli 30 min på cykeln samtidigt läser ja en kanonbra bok.

Nästan så ja längtar upp på cykeln så ja får läsa den, ja som inte ens gillar att läsa böcker.

I somras odlade jag nakenpumpa och idag öppnade jag dem för att se om de blivit några frön? Jovisst fick ihop massor! Gott o nyttigt!!!


Största pumpan vägde 9.7 kg



Ikväll lagade jag kycklingcalzone. Riktigt mumsigt och endast 13 smart points per pizza. Alla fick varsin o den var mättande. Kommer jag göra flera ggr.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar