Tidigare inlägg

onsdag 27 januari 2016

Träningsplan

Efter dagens vägning o mätning så satte ja på mig fokusglasögonen. Gjorde mig ett bas träningsschema, som ska passa ihop med mitt familjeliv och arbetsliv. 
Såhär blev det, utgick mycket från det jag gjort senaste veckorna. Sen ska jag lägga till lite styrka om 4 veckor om detta funkar bra för mig. Enkla styrkeövningar som underskattas som jag egentligen tycker e skit trista så som plankan, armhävningar, situps, utfallsteg, knäböj. Måste verkligen bli bättre på dessa så ja stärker min kropp!

Ikväll blev det en smarrig middag. Skinkinlindade kycklingfilé med färskost. Till de hade jag wokgrönsaker. Super gott. Ska dra ner på kolhydrater ett tag tänkte jag, vitt mjöl, bröd, pasta, potatis samt såser. Äta mer "ren" mat. Istället göra olika sallade med vinägrett i. 

 
Ska fr.o.m. Nu skriva månads mål! Små som ja kan uppnå
Jan: inget godis- snart jan slut o ja ha ätit 3 godisbitar på hela månaden. *stolt* inte druckit någon Fun light som ja annars kan dricka massor av.
Feb: minska på kolhydraterna samt inget godis. Lägga in styrka 2 ggr i veckan.

Mars vet ja inte just nu, få se vad detta nya feb mål ger... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar